Εσύ πώς αποκαλείς τον αγαπημένο-η σου;

Είναι η αγάπη, η ζεστασιά, η οικειότητα και η άνεση που μας κάνουν να προτιμάμε τα κάθε λογής χαϊδευτικά αντί του κανονικού, βαφτιστικού ονόματος του συντρόφου μας. Δεν είναι λίγοι μάλιστα εκείνοι που θεωρούν σχεδόν ξενέρωτο, απόμακρο και κρύο να φωνάξουν τον καλό τους Κώστα ή την καλή τους Μαρία -  το μεταφράζουν ως δείγμα συναισθηματικής απόστασης και τυπικής σχέσης.

Για να μην είμαστε υπερβολικοί, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν σε πιο προσωπικές στιγμές ή ενώπιον φίλων και συγγενών και όχι σε πιο επίσημες περιστάσεις ή σε δημόσιους χώρους, τύπου εφορία. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα τουλάχιστον δεν μου έχει συμβεί  να ακούσω μέσα σε εφορία «Τσουτσουκλέρι μου, για φέρε εδώ στην κυρία την ταυτότητα σου που την θέλει». Και ευτυχώς.

Αν εξαιρέσουμε τα πολύ mainstream - μωρό μου, μωράκι, αγάπη μου, γλυκό μου - τα υπόλοιπα χαϊδευτικά διαμορφώνονται ποικιλοτρόπως: μια παράφραση του ονόματος ή του επιθέτου, κάτι χαρακτηριστικό της προσωπικότητας ή της εμφάνισης του ακόμη και του αγαπημένο του κινηματογραφικό ήρωα. Και κάπως, μετά από ένα εσωτερικό - και φυσικά ανώνυμο! - γκάλοπ στο γραφείο καταγράψαμε τα διάφορα γλυκούλικα που χρησιμοποιούμε για να απευθυνθούμε στους καλούς μας.

*Μπικινίνι μου (γιατί, λέει, εκείνος τρελαινόταν όταν την έβλεπε με το μπικίνι της)

*Χοντρέ (εννοείται ότι αυτό το χρησιμοποιούσε στους αγαπημένους της που είχαν κορμάρα)

*Μπόμπο (έτσι την αποκαλούσαν γιατί είναι μεν ψηλή και αδύνατη αλλά τόσο cool και αστεία)

*Μπεκάκι (για τους γνώστες της αγροτικής ζωής είναι αυτά τα μικρά εξαρτήματα που ποτίζουν τα χωράφια)

*Αρκουδίνι (για τις μεγάλες αγκαλιές που της κάνει)

*Μπαρμπουνάκι (την αποκαλεί έτσι γιατί τρελαίνεται για το πορτοκαλί χρώμα)

*Μπουρμπουλήθρα (γιατί έτσι)

*Τσαφ (τον αποκαλεί έτσι γιατί νευριάζει μέσα σε 1 δευτερόλεπτο)

*Πόρκι (γιατί περπατά αργά και είναι ζουμερή)

*Γουργουνάκι (ένας συνδυασμός από σουβλάκι και γοργόνα!!!!)

*Τυράκι (τον αποκαλεί έτσι γιατί είναι το αγαπημένο της φαγητό)

*Λουλού (από το λουλούδι)

*Ζουζού (γιατί έτσι απλά του αρέσει σαν λέξη, και έτσι απλά την φωνάζει)

*Τσούνο (τον λέει έτσι από την συντόμευση του κουτσούνος)

*Ρε κερατά (μεγάλη ιστορία που όμως δεν αναφέρεται σε πραγματικό γεγονός!)

*Μεγάλο σουξέ έχει και η κατηγορία ΤΡΟΦΙΜΑ:
 Κολοκυθάκι μου, Τυροπιτούλα μου, Πατατούλα μου, Φραουλίτσα μου……
πηγή
Πατήστε like στη σελίδα του Down Time στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και μη ξεχνάτε..
Share on Google Plus

Σχετικά με το Down Time

Το Down Time - Free on line magazine σε ένα blog που αγαπά τα όμορφα πράγματα! Σε αυτό το blog δεν θα βρείτε τίποτα αρνητικό! Αν θέλετε να προτείνετε κάτι για να μοιραστούμε με την παρέα του Down Time - Free On line Magazine, μην διστάσετε! Στείλτε τις προτάσεις σας. Και να θυμάστε να περνάτε καλά, ό,τι κι αν κάνετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας...